Refleksioner over Illeris’ læringsteori - med udgangspunkt i hans tekst Læringens processer og dimensioner fra 2006 samt et videoklip på YouTube om Illeris’s læringsforståelse af Ma Riis fra 2018. Anvendelse af Illeris i en mere specifik refleksionsramme, dvs. jeg har sammenlagt indlæg a) og indlæg b) i følgende : Jeg vil sætte mine refleksioner i en ramme, hvor jeg vil forsøge at argumentere for større inddragelse af IT i min undervisning med mine sosu-rettede grundforløbselever/GF2. Retningen for mine refleksioner er inspireret af dagens slides nr. 23, der har overskriften: Undgå postulater! Dvs. at jeg med hjælp fra Illeris’ læringsteori vil reflektere over, hvordan IT kan understøtte undervisningsdifferentieringen, da elevsammensætningen på GF2 er mangeartede. Min umiddelbare forståelse af Illeris’ læringsteori : Illeris taler om to processer, der, med gensidig effekt på hinanden, altid har indvirkning...
Kommentarer
Send en kommentar